נוזל ביצים – כל הטוב שבביצים עם הנוחות שבנוזל מפוסטר

חשיבות הביצים בתזונה הממסדית
08/05/2023
חשיבות הביצים בתזונה הממסדית
08/05/2023

ביצים הן מוצר בסיסי בכך אין ספק. חשיבותן בהכנת רבבות מהמאכלים שאותם אנו צורכים ביום יום ידועה לכל, ותועלתן הבריאותית חיונית לנו בכל הגילים, הודות לערך התזונתי המצוין שלהן.

במוסדות ציבוריים, כולל בתי עסק שונים, עבודה עם ביצים טריות אינה תמיד פשוטה. במקרים אלו, כמות המנות שיש להכין גבוהה במיוחד, ותהליך שבירת הביצים והפרדתן גוזל זמן מתהליך ההכנה. בנוסף לכך, דרושה כמות רבה מאוד של ביצים טריות להכנת המאכלים, דבר שמוביל מוסדות, ארגונים ועסקים רבים להשתמש בחלופה הנוחה, נוזל הביצים. מה היתרונות בשימוש בו?

ערכים תזונתיים של ביצים

הביצים, למרות גודלן הקטן, הן פלא תזונתי של ממש. כל אחת מהן מכילה כמות גבוהה של חלבון (6 גרם), חומצות אמינו, ויטמינים (B12, B5, A, D, E, K), חומצה פולית, סידן, סלניום, זרחן, ריבופלבין, כולין ונוגדי חמצון חיוניים.

החלבון הרב הקיים בהן הוא אבן בניין משמעותית לגופינו, המאפשר בנייה של תאים ומחזק את הגוף. בנוסף, באופן מוכח, החלבון מגביר את תחושת השובע, דבר שהופך מאכלים המכילים ביצים לממלאים, ומסייעים לירידה במשקל.

כמו כן, לביצים תפקידים רבים לשמירה על מערכות בגוף: הן מסייעות בבריאות הלב (אומנם הן מעלות את רמת הכולסטרול LDL, אך הופכות אותו לחלקיקי LDL גדולים, וכן מעלות את הכולסטרול ה"טוב", HDL), משפרות את בריאות העיניים (הודות לנוגדי החמצון ולוויטמין A), מונעות תסמונת מטבולית (הגורמת למחלות דוגמת סוכרת, שבץ, מחלות לב ומחלות כלי דם),  משפרות את התפתחות המוח והכבד (הודות לריכוז גבוה של כולין) ואף מונעות סוגים מסוימים של סרטן, כמו סרטן העור וסרטן השד.

נוזל הביצים מכיל את יתרונותיהן הבריאותיים, הוא מספק אותן במצב צבירה נוח יותר, שאיתו קל יותר לעבוד במטבחים מוסדיים ועסקיים. יתרה מזאת, פסטור הביצים מוביל ליתרון נוסף- חיי מדף ארוכים במיוחד, שאורכים כחודש בקירור "רגיל", ועד 18 חודשים בהקפאה.

מרכיב בסיסי במאכלים רבים

נוזל הביצים הוא בסיס משמעותי ונוח לשימוש עבור רבים מהמאכלים- חביתות, פרנץ' טוסט, פנקייקים, בלינצ'סים, פשטידות, מאפים, ממרחים, פסטות, עוגות, עוגיות ועוד מאכלים רבים אהובים מכילים ביצים, או את החלופה החסכונית והקלה לשימוש שלהן, נוזל הביצים.

נוזל ביצים (מפוסטר) לבית אבות מרכיב חלק רחב בתזונתם של המטופלים. בגיל השלישי, הגוף והעצמות נחלשים, דבר שהופך תזונה עשירה בחלבון וסידן לחשובה ביותר. מאחר וכל תזונת המטופלים תלויה בבישולים של חדר האוכל המקומי, ישנה חשיבות גבוהה להספקת ביצים לבית אבות.

גם במגזר העסקי, חשיבות המוצר גבוהה. נוזל ביצים (מפוסטר) לקייטרינג מספק פתרון נוח ומהיר לבישול בכמויות מסחריות, ומשמש להכנה של ארוחות מסוגים שונים, גם חלביות וגם בשריות. מאחר ויש שימוש רב עבור ביצים לקייטרינג, הנוזל, שמביא את יתרונותיהן במוצר משתלם יותר כלכלית ומעשית, הוא הפתרון המושלם עבור בתי עסק.

גם קונדיטוריות ומאפיות זקוקות לביצים רבות. חשיבות ביצים לקונדיטוריה בולטת בהרכב המאפים, נפחם, טעמם ואפילו בציפויים, שהופכים את המרקם החיצוני של המאכלים לקשיח ומייעלים את תהליך האפייה. מאחר ובמקרים אלו הצורך הוא בנוזל שבביצים, ולא בצורתן החיצונית (שכן, גם אם העסק משתמש בביצים טריות, יש צורך לפתוח אותן, לטרוף אותן ולהפוך אותן לנוזל ביצים), נוזל ביצים (מפוסטר) לקונדיטוריות יהפוך את תהליך האפייה ליעיל, מהיר, וכמובן, משתלם יותר.

רכישה נוחה

קיימות חברות העוסקות בשיווק ביצים ומוצרי ביצים, שמעניקות שירות משתלם לעסקים ולמוסדות. המוצרים מגיעים בכמות הרצויה לבית העסק, ולכן אין צורך לבזבז זמן יקר בחיפוש, בחירה ושינוע של המוצר. כמו כן, תוכלו להיות בטוחים שהמוצר שבו אתם משתמשים הוא איכותי, טרי ומפוקח ללא רבב.

בחיפוש אינטרנטי אחר שיווק נוזל ביצים בית אבות, תוכלו למצוא מוצרים נהדרים בהרכבים שונים שיתאימו לרבות מהארוחות המוכנות במוסד.

כמו כן, קיימים מוצרים המותאמים לסוגים שונים של בישול והכנה: תוך חיפוש שיווק נוזל ביצים קייטרינג, תוכלו למצוא נוזל מיוחד בתוספת מלח, שימנע ממכם את הצורך בתיבול נוסף של המאכלים, ובחיפוש אחר שיווק נוזל ביצים בית קונדיטוריה תוכלו לאתר נוזל מותאם המכיל סוכר, ויספק את המתיקות המעודנת והקלילה הנדרשת לרבות מעוגות האיכות, הפשטידות, המאפים והעוגיות המוגשות במקום.

 

רוצה לשמוע עוד? מעוניין לבצע הזמנה?

נוכל לתאם הזמנה ומשלוח מותאם לצרכיך
נא מלא את פרטיך בעמוד צור קשר או במייל ונחזור אלייך בהקדם.